torstai 18. kesäkuuta 2026

Juhannusviikko

Viikko alkoi tutustumisella tulevaan Satumetsän ryhmään. Sieltä löytyikin mukavia leikkejä. Yksi lapsista tuumasi, että "minä haluan mennä heti sinne toiseen ryhmään". Wc:n automaattihanat olivat lapsista mielenkiintoiset. Satumetsästä siirryttiin suoraan ulkoilemaan.




Tiistaina ulkoilimme ja puhaltelimme saippuakuplia kesäisessä säässä.


Keskiviikkona ja torstaina juhlimme ryhmämme lasten syntymäpäiviä ja harjoittelimme onnittelulaulun laulamista kaverille. Onnea 3-vuotiaat! 🥰

Torstaina juhlimme koko päiväkodin voimin juhannusta musiikin tahdissa tanssien isolla pihalla! Toivotimme toisillemme hyvää juhannusta! 🌿


Hyvää juhannusta kaikille ja antoisaa kesälomaa niille, jotka eivät hoitoon enää tänä kesänä saavu sekä muillekin ajallaan. Kiitos antoisasta toimintakaudesta! Yhdessä olemme oppineet hurjasti uusia taitoja ryhmässä toimien. 🧡🩷💚